• Stafsingecupen

    Här kommer lite info angående Stafsingecupen! Några saker att tänka på inför helgen: Kom ombytta då vi saknar tillräckligt med omklädningsrum, samling 13.45 och vi kommer dela ut dräkterna på träningen ikväll. Försök att samåka då det är ont om parkeringsplatser. Kiosk finns som serverar hamburgare och svalkande dryck, kaffe , godis och frallor med mera. Efter avslutat spel finns medaljer att hämta ut i sekretariatet. Lottning och spelschema är klara. Gå in på länken och ta del av ert lags tider. https://www.procup.se/cup/35395.htm Har ni frågor är de bara att höra av sig till någon av oss. Med vänlig hälsning, tränarna F-2013/14 25 aug 2022 0kommentarer
  • Stafsingecupen

    Här kommer lite info angående Stafsingecupen! Några saker att tänka på inför helgen: Kom ombytta då vi saknar tillräckligt med omklädningsrum, samling 13.45 och vi kommer dela ut dräkterna på träningen ikväll. Försök att samåka då det är ont om parkeringsplatser. Kiosk finns som serverar hamburgare och svalkande dryck, kaffe , godis och frallor med mera. Efter avslutat spel finns medaljer att hämta ut i sekretariatet. Lottning och spelschema är klara. Gå in på länken och ta del av ert lags tider. https://www.procup.se/cup/35395.htm Har ni frågor är de bara att höra av sig till någon av oss. Med vänlig hälsning, tränarna F-2013/14 25 aug 2022 0kommentarer
  • Dessa spelar på tisdag mot Getinge

    Herman Wille Joel Vilgot Liam Julius Tarek Filippa Sam Benjamin Harry Hugo Samling 17.30 på Getinge IP, behöver ert barn skjuts så skriv på Facebook sidan så finns det alltid plats hos någon. Hälsningar tränarna. P-2012 24 aug 2022 0kommentarer
  • Beachfotboll

    Imon byter vi arena och samlas på bryggan framför Strandbaden och spelar beachfotboll. Vi har träning som vanligt 16:45-18:15. Vi spelar barfota och avslutar med bad för de som vill. F-Juniorer 24 aug 2022 6kommentarer
  • Morgondagens träning flyttad till C-plan

    Morgondagens träning är flyttad till C-plan, vilket är gräsplanen bakom huvudläktaren. Vi ses imorgon! /Tränarna P-2013 23 aug 2022 1kommentar
  • Flipperspel

    Idag testade vi flipperhallen i Vinberg. Ingen av tjejerna visste att det fanns en. Nu kanske vi inte blir några flippare men kul att ha varit på stället. Vi behöver bilar på söndag 🙏 F-Juniorer 23 aug 2022 3kommentarer
  • Bilar

    I nuläget har vi endast en bil, Lova Y som kör på söndag. Jag vill att alla svarar om de kan eller inte. Annars går det inte att genomföra matchen på tänkt tid. F-Juniorer 23 aug 2022 10kommentarer
  • Visa fler nyheter