Stafsingecupen
Här kommer lite info angående Stafsingecupen! Några saker att tänka på inför helgen: Kom ombytta då vi saknar tillräckligt med omklädningsrum, samling 13.45 och vi kommer dela ut dräkterna på träningen ikväll. Försök att samåka då det är ont om parkeringsplatser. Kiosk finns som serverar hamburgare och svalkande dryck, kaffe , godis och frallor med mera. Efter avslutat spel finns medaljer att hämta ut i sekretariatet. Lottning och spelschema är klara. Gå in på länken och ta del av ert lags tider. https://www.procup.se/cup/35395.htm Har ni frågor är de bara att höra av sig till någon av oss. Med vänlig hälsning, tränarna
F-2013/14
25 aug 2022
0kommentarer
Stafsingecupen
Här kommer lite info angående Stafsingecupen! Några saker att tänka på inför helgen: Kom ombytta då vi saknar tillräckligt med omklädningsrum, samling 13.45 och vi kommer dela ut dräkterna på träningen ikväll. Försök att samåka då det är ont om parkeringsplatser. Kiosk finns som serverar hamburgare och svalkande dryck, kaffe , godis och frallor med mera. Efter avslutat spel finns medaljer att hämta ut i sekretariatet. Lottning och spelschema är klara. Gå in på länken och ta del av ert lags tider. https://www.procup.se/cup/35395.htm Har ni frågor är de bara att höra av sig till någon av oss. Med vänlig hälsning, tränarna
F-2013/14
25 aug 2022
0kommentarer
Dessa spelar på tisdag mot Getinge
Herman Wille Joel Vilgot Liam Julius Tarek Filippa Sam Benjamin Harry Hugo Samling 17.30 på Getinge IP, behöver ert barn skjuts så skriv på Facebook sidan så finns det alltid plats hos någon. Hälsningar tränarna.
P-2012
24 aug 2022
0kommentarer
Beachfotboll
Imon byter vi arena och samlas på bryggan framför Strandbaden och spelar beachfotboll. Vi har träning som vanligt 16:45-18:15. Vi spelar barfota och avslutar med bad för de som vill.
F-Juniorer
24 aug 2022
6kommentarer
Morgondagens träning flyttad till C-plan
Morgondagens träning är flyttad till C-plan, vilket är gräsplanen bakom huvudläktaren. Vi ses imorgon! /Tränarna
P-2013
23 aug 2022
1kommentar
Flipperspel
Idag testade vi flipperhallen i Vinberg. Ingen av tjejerna visste att det fanns en. Nu kanske vi inte blir några flippare men kul att ha varit på stället. Vi behöver bilar på söndag 🙏
F-Juniorer
23 aug 2022
3kommentarer
Bilar
I nuläget har vi endast en bil, Lova Y som kör på söndag. Jag vill att alla svarar om de kan eller inte. Annars går det inte att genomföra matchen på tänkt tid.
F-Juniorer
23 aug 2022
10kommentarer
Visa fler nyheter