Träningsstart
Hej, här kommer lite information om träningsstart Eftersom vi har ett sammandrag inplanerat vecka 32 så kommer vi även dra igång träningen samma vecka. Så måndag vecka 32 blir första träningen efter sommaruppehållet. Bifogar även informationen angående sammandraget här, glöm inte att anmäla era barn så fort ni vet om de kan vara med eller ej. Hoppas att alla har en bra sommar, även om vädret är väldigt svajigt. Ses vecka 32, hoppas många kommer och att de är riktigt sugna på fotboll igen!
P-2014
23 jul 2022
0kommentarer
Vinbergslägret 20/8
Hej! I år är det dags för Vinbergslägret. I år kommer vi inte kunna erbjuda övernattning för P12 då vi alla ledare är upptagna med andra aktiviteter och föreningen kräver att ledarna för laget Deltsr på natten, vi får satsa på att sova över nästa år istället. Barnen får gärna delta på lägret under lördag och söndag på dagarna. Meddela oss här på FB om ert barn vill vara med på dagtid. Under dagarna ansvarar ledare för andra lag även för P12. Hälsningar ledarna
P-2012
22 jul 2022
3kommentarer
Helg fullproppad av fotboll!
Helgen den 20-21/8 blir fullproppad av fotboll i alla dess former på Vinåvallen! Först börjar vi med sammandrag som startar kl. 10:00 (samling 9:15). Det är vi i Vinberg som håller i det så vi vill påminna om det behövs föräldrar som hjälper till i kiosken. Som lagföräldrarna tidigare skickat ut om så är det ju även vi som ansvarar för kiosken på damlagsmatchen senare på eftermiddagen. Med andra så behöver vi många föräldrar som hjälper till den dagen . Efter sammandraget är det sedan dags för det årliga Vinbergslägret som ni alla ska ha fått ut information om i veckan. Så kul! Lägret startar kl. 12:15 så vi ansluter så fort vi är klara med sammandraget. Det är ju första året våra killar får vara med och vi hoppas att många är sugna! Det är tränarna för barnen födda -10 som ansvarar för lägret men minst en av oss ledare kommer att vara med hela tiden också. Att sova över är ju frivilligt. Meddela gärna hur just ert barn vill göra så vi kan se till så vi är tillräckligt många vuxna som sover över också. Kommer att skicka ut ett anmälningsutskick till både sammandraget och lägret! Önskar er alla en riktigt härlig vecka i värmen! ☀ 😎 /Tränarna
P-2013
18 jul 2022
15kommentarer
Skarasommarlandscupen
Nu har vi fått lite info. Vi kommer spela fotboll på fredag och söndag. Så på lördagen blir det Skara sommarland. På torsdagen får vi checka in vid 16 och kvällsmat serveras kl 18. Biljetter till Skara Sommarland kan köpas på Katedralskolan. Alla deltagare får ju var sin biljett. Det är främst medresenärer som köper biljetter denna vägen, då de säljs till ett lite reducerat pris. (vilket pris skriver de inte) Vi har inte fått info om spelschema eller vilken skola vi ska sova på. Vi tänker oss börja träningen v 30 men mer info när vi ser hur vädret ska bli ☀⚽
F-Juniorer
16 jul 2022
0kommentarer
Välkomna till laget.se – Här finns viktig information!
Välkommen till er nya gruppsida på laget.se! Den blir central i all kommunikation mellan aktiva, ledare, föräldrar och andra intresserade. För att komma igång direkt med en bra kommunikation i och omkring gruppen finns ett antal viktiga punkter för sidans administratör: • Logga in och lägga till alla aktiva och ledare under Medlemmar. • Fylla på kalendern med alla inplanerade aktiviteter. Matcher läggs till via Serier medan träningar och andra aktiviteter läggs till via Aktiviteter. • Skriv nyheter löpande och berätta om verksamheten. I takt med att nya nyheter läggs till kommer den här nyhetstexten att försvinna. Om någon i gruppen har frågor om laget.se är man alltid välkommen att kontakta vår support på support@laget.se eller 019-15 44 00. Varmt välkomna till laget.se!
P-2016
6 jul 2022
0kommentarer
Kioskansvar
Hej! Hoppas ni alla har möjlighet att njuta av den sommar och sol som bjuds☀ Vi planerar redan så smått för kommande uppdrag för oss, så för att vara ute i tid vill vi höra med er vilka som kan ställa upp när vi har kioskansvar. Det rör sig om tre tillfällen i augusti. Det är en herr- respektive dammatch då man kör hela konceptet med kiosk, våfflor och grill, den 6 och 20 augusti. Den 20 har våra killar också sammandrag och vi har vanligt kioskansvar då. Meddela vilket datum ni kan så sätter vi ihop ett schema. 6/8: herrmatch, samling kl 13, behöver 6 personer. 20/8: dammatch, samling kl 13, behöver 2 personer. 20/8 Sammandrag fm, behöver 10 personer. Tills vi ses - ha en underbar sommar Hälsningar lagföräldrarna
P-2013
5 jul 2022
12kommentarer
Träning imon 16-17:30
Träning imon 16-17:30 Ikväll på innebandyavslutningen pratade tjejerna om att kolla på Sverige-Brasilien tillsammans, matchen börjar 18:30. Vi tar träningsuppehåll och börjar förmodligen träna veckan innan Skarasommarlandscupen. Vi har fortfarande inte fått mer info om Skarasommarlandscupen.
F-Juniorer
27 jun 2022
0kommentarer
Visa fler nyheter