• Bollkalleuppdrag 13/5 + Match 15/5

    Hej! Alla tjejer som har anmält sig till matchen är med på söndag. Vi har en hel del återbud vilket gör att vi inte behöver ställa över någon spelare. Samling kl.15:45 vid Tröingebergskiosken alternativt 16:15 på Varberg Energi Arena. Om ni kör själva så skriv det gärna här så vi vet hur många som åker med från Tröingebergskiosken. Man kan åka ombytt om man vill eller så byter man om på plats. Imorgon är det bollkalleuppdrag + kiosk. Vi har även där en hel del återbud, så de tjejer som inte är kallade men ändå vill vara bollkalle får gärna vara med imorgon och hjälpa till. Skriv en kommentar här isf. Samling kl.18 på Vinåvallen. Mvh Ledarna F-2011/12 12 maj 2022 4kommentarer
  • Fotbollens dag.

    21/5 är det dags för fotbollens dag på Vinåvallen. Mellan 10-14 samlas föreningens alla lag, blir uppdelade i lag och spelar en turnering tillsammans. Spelarna bjuds på mat! För övriga familjemedlemmar kommer det finnas chokladhjul, utställning i stationshuset med mer. Vi behöver veta hur många spelare som kommer delta denna dagen. Länk till formuläret finns även på Facebook. https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScmqh1Tw653TOv-gfGeiO7HaEW0ou-3yrcnhw52fZYKWAoUOQ/viewform Hälsningar tränarna. P-2012 11 maj 2022 0kommentarer
  • Kiosk 22 maj

    Hej! Vi lagföräldrar (jag, Helena L och Lejla.K) har gjort upp ett kioskschema inför sammandragen. Följande föräldrar har fått uppgiften söndag 22/5. Kan man inte får man försöka byta. 22/5: Ansvarig för att tvätta alla kläder: Tage Kiosk: 9-10.30: Albin, Anton, Charlie & Lucas 10.30-12.00: Ejje, Kevin, Milo & Lionel Dom som inte får kiosken denna gång kommer få det nästa sammandrag som är den 4 eller 5 juni. Återkommer om detta då. Allt gott/ Stefanie P-2014 10 maj 2022 0kommentarer
  • Sammandrag 22 maj

    Matchtider för sammandraget, mer info kommer när vi delat upp lagen. P-2014 9 maj 2022 0kommentarer
  • Blandad info och en önskan!

    Hej! Här kommer lite information för veckan samt en önskan! ONSDAG 11/5 Henrik är ensam på träningen och vi undrar om någon kan hjälpa honom? Henrik planerar träningen, du behöver bara finnas behjälplig med att flytta koner och hålla reda på tjejerna. FREDAG 13/5 Vi har uppdraget att vara bollkallar samt ansvara för kiosken under damernas hemmamatch mot Valinge/Derome. Följande spelare är kallade att hjälpa till som bollkallar: Annie, Elin R, Lykke, Nellie, Novalie, Hailey, Sara och Meja. Jag (Hanna) ansvarar för bollkallarna. I kiosken står en förälder till var och en av bollkallarna. Samling på Vinåvallen 18.00. SÖNDAG 15/5 Match borta mot Varbergs BOIS kl 17.00. Glöm ej att anmäla om ditt barn kan vara med eller inte senast onsdag. Vi meddelar därefter vilka som får åka med till matchen. Det var allt för nu! /Henrik & Hanna F-2011/12 9 maj 2022 9kommentarer
  • Träningen på onsdag flyttad till konstgräset!

    Träningen på onsdag blir på konstgräset då vår vanliga plan är upptagen med match. Ha en fin kväll! P-2013 9 maj 2022 0kommentarer
  • Sammandrag 15/5

    Hoppas ni har en härlig helg i solskenet Nästa helgs sammandrag går av stapeln på söndag. Det är Rinia som är värdarna så vi ska vara på Falkenbergs IP och första matchen startar kl 12:00. Tyvärr kommer vi inte ha tillgång till något omklädningsrum så killarna behöver byta om hemma. Vi delar ut matchkläderna på träningen på onsdag! Och sen får ju var och en ta med sig hem och tvätta som förr. Det kommer även vara sammandrag v.21 och v.23. Återkommer när vi vet exakt dag och tid. Väl mött! Tränarna P-2013 8 maj 2022 3kommentarer
  • Visa fler nyheter