• Härlig insats av både barn och vuxna!

    Vilken dag vi hade tillsammans allihopa idag! Det är så roligt att se grabbarnas kämparglöd och glädje och idag är vi också väldigt glada över att vi har så fantastiska föräldrar! Tack alla ni som hjälpte till i kiosken 🙏 Nu är grabbarnas lagkassa fylld med 500kr 👏 Nästa sammandrag är om två veckor, 14 el 15 maj. Återkommer så fort vi vet dag och tid. Efter det blir det sammandrag även v 21 och 23. Önskar er alla en fortsatt fin helg så ses vi på onsdag igen! /Tränarna P-2013 30 apr 2022 1kommentar
  • Sammanfattning av föräldramöte 27/4

    Föräldramöte 27/4 2022 • Lagföräldrar/Ledare efterfrågades. Vi tränare hade gärna sett att vi blev en till ledare i laget. Man behöver inte vara med vid varje träning och match utan att man kan hjälpa till så gott man kan och hinner. Vi kommer lägga ut på laget.se om vi behöver hjälp vid träning eller match så länge men det bästa hade varit en permanent lösning. Lagföräldrar, helst två som kan hjälpa till med att fördela ut lagets uppdrag under året såsom kioskverksamhet vid match, bollkalleuppdrag och övriga aktiviteter som har med laget att göra. Vid intresse hör av er till oss ledare. Allt detta är väldigt kul saker, det är ett härligt gäng tjejer vi har att göra med och all hjälp uppskattas. • Licenslappen, alla har lämnat in denna nu så allt är ok. • Vi vill gärna att man hör av sig om spelaren INTE kan komma på träningen. Detta för att vi tränare ska kunna planera träningen på bästa sätt efter hur många spelare som kommer. • Vi är just nu 17 spelare i laget. Rekommendationen i spelformen 7mot7 är att man har 10–11 spelare i laget när man spelar match. Detta kommer vi att försöka följa vilket innebär att alla inte kommer kunna vara med varje match tyvärr. Anmälan till match kommer skickas ut till samtliga spelare och utifrån det kommer vi tränare att ta ut 11 spelare till varje match. Vi kommer såklart att sträva efter att göra det så rättvist som möjligt. Dock är målvaktspositionen speciell då inte alla tjejer vill stå i mål, där kan det kommas att göras undantag för hur många matcher en spelare kommer få stå över. Titta gärna i kalendern på laget.se när vi har matcher och meddela så snart som möjligt om spelaren har förhinder att medverka vid ett specifikt matchtillfälle. • När vi har match så byter alla om till matchkläder i omklädningsrummen. Detta gör vi för att förstärka lagkänslan samt att uppladdningen inför match börjar redan där och efter avslutad match så ges tillfälle att prata igenom hur matchen har varit. Det är upp till varje spelare om man vill använda duscharna i omklädningsrummen efter matcher. • Nya bud om matchkläder. Spelaren får behålla sina matchkläder hela säsongen. Vi kommer inte att samla in dessa utan varje spelare har ansvar för sina matchkläder. Dessa används bara när det är match och inte vid träning. Kontaktuppgifter: Henrik Bondesson 070-360 40 44 Hanna Wixe 070-357 18 32 Kommentera gärna att ni har läst informationen eller har några frågor. Mvh Ledarna F-2011/12 28 apr 2022 4kommentarer
  • Uppdrag för detta året

    Kolla in lista vad ni fått för uppdrag. Kan ni inte så får ni byta. Gör 👍 så jag vet att ni sett detta. F-Juniorer 28 apr 2022 10kommentarer
  • Vinbergs IF-Ytterby IS 5-0 (3-0)

    På bilden från vänster: Viktor D som räddade straff, Gabriel G, Rasmus L, Joel S, Marcus T, Noah E OMGÅNG 4 Mål: 1-0 Joel Sibelius (2 min) - 2-0 Rasmus Larsson (12 min) - 3-0 Marcus Thorbjörnsson, 4-0 Gabriel Gustavsson, 5-0 Noah Engholm (78 min) 4 segrar på 4 matcher och målskillnad 10-1 och segertåget rullar vidare, tyvärr kunde inte undertecknad närvara pga sjukdom men enligt rapporter så var matchbilden likt dom två senaste matcherna med stabilt försvarsspel och kreativt anfallsspel! På lördag är det dags igen, tanka bilen och tar Er upp till Åsa IP 15.00 Herrar 28 apr 2022 0kommentarer
  • Kioskschema lördag

    Hej! Vad kul att många ställer upp och hjälper till i kiosken! Nedan ser ni schemat för bemanning! 10-10:30 Maria & Åsa 10:30-11 Niklas & Jocke 11-11:30 Sofie & Elenor 11:30-12 Robin & Daniel 12-12:30 Zandra & Frida Samuels familj har äran att ta hand om tvätten denna gången! Vi ses på lördag! P-2013 27 apr 2022 2kommentarer
  • Anmälan till match

    Eftersom vi har en del nya spelare och föräldrar så vill jag bara informera om att vi alltid skickar ut en kallelse till match här på laget.se. Där går ni aktivt in och anmäler ert barn, antingen att hen ska vara med eller om hen inte ska vara med. Sista anmälningsdatumet för matchen den 5/5 är nu på fredag 28/4. Hälsningar tränarna P-2012 26 apr 2022 2kommentarer
  • Samling 9:15 på lördag!!!

    Hej! Vi träffas kl 9:15 på lördag (och inte 9:30 som vi först skrev).Eftersom vi ska byta om på plats så behöver vi ju lite mer tid än tidigare 😊. Ni kommer alltså till omklädningsrummen kl 9:15. Glöm inte heller handduk så killarna kan duscha efter sammandraget. Påminner igen om att det även är ny starttid på träningen imorgon. Vi ses kl 17:15 på gräsplanen vid stora parkeringen Ha en go kväll! Tränarna P-2013 26 apr 2022 5kommentarer
  • Visa fler nyheter