Liten väska ikväll
Lämna väskan hemma. Du får bara ta in väskor som är lika stora som ett A4 eller mindre. Fick Mail med lite info om ikväll så tänk på liten väska om de tänkt ta med en.
F-Juniorer
12 apr 2022
0kommentarer
Sverigematch
Tjejerna får gärna komma 14:30 då tiden alltid går fort när vi har roligt ihop. Har de Sverigetröjor så åker dessa givetvis på, blå/gul färg är inhandlad 😀. Vi äter frallor tillsammans och tar med oss fralla som vi kan äta i bussen på hemvägen. (Tror inte man får ta med sig det in?? Någon som har koll?) De får ha med sig lite godis. Bussen går 15:50 från kiosken, matchen börjar 18:30 och vi kommer åter ca 21:30-22. Vi hoppas ju att matchen värmer men säg till era tjejerna att ta på sig varma kläder och gärna filt. Det är match för alla på torsdag kl 14 hemma mot Apel99. Sedan nästa tisdag 17:30 borta mot LGM. (Ca 12 som är med) 23-24 april är det äntligen träningsläger som avslutas med match mot Slöinge (mer info kommer om lägret) Hoppas på en bra match imon Hälsningar tränarna
F-Juniorer
11 apr 2022
2kommentarer
Påskpromenad -fixa mackor!
Hej! På fredag (långfredagen) är det dags för några föräldrar att hjälpa till att fixa mackor inför påskpromenaden. Tid: ca 9-11 Plats: Stationshuset, Vinåvallen Ansvariga: föräldrar till Ellen, Elma, Elin B, Tuva, Novali och Astrid. Om ni av någon anledning inte kan, byt uppdrag med någon annan. /Ladarna ⚽
F-2011/12
11 apr 2022
7kommentarer
Match mot LGM/Stafsinge onsdag 13/4
Hej! På onsdag är det dax för match igen borta mot LGM/Stafsinge. Det har blivit ändrad matchstart till kl 17:30 så vi ser gärna att vi kan samlas 17:10 vid parkering på Stafsinge IP istället för 17:15, ombytta och klara, så får vi lite mera tid på oss att värma upp innan matchen sätter igång. Kul att se alla spelare på matchen idag som kämpar, sliter och gör ett fantastiskt jobb ihop mot Skrea IF. Bra spelat allihopa!! Ses på onsdag. Mvh Ledarna
F-2011/12
10 apr 2022
2kommentarer
Vinbergs IF-Stafsinge IF 1-0 (0-0)
Mål: Gabriel Gustavsson (67 min) Man hade ju drömt om en premiär på gräs, vindstilla och en match fylld med heta målchanser..... .....nu blev det tvärtom där blåsten på konstgräset ställde till det för bägge lagen! Första halvlek var ett rejält ställningskrig, det var rejäla närkamper och stundtals smällde det bra! Dock så skapar inte nåt av lagen några direkta målchanser! Vi fick vänta fram till den 57 min innan första chansen, det är Stafsinge-back som ni nickar hem men boll är en aning för kort och Mackan får bollen men inlägget in mot mål går på SIF-spelare! Minuten senare får vi ytterligare ett läge, hörna från höger, Filip dyker upp och nickar mot målvakt, retur ut och lite flipperspel men boll rensas bort av Stafsinge-spelare! Men i den 67:e kom då segermålet, en fripark av Tobias W och med full kraft kommer Gabbe som nickar in bakom målvakt! Man är ju som mest sårbara efter ett ledningsmål och vi blev rejält passiva! Stafsinge får dubbla lägen men vi har marginalerna med oss och avsluten var lite sisådär! Mackan fick sitt andra gula kort i den 81 min och utvisad, tror inte domaren hade koll på att Mackan hade ett gult kort sen innan för då hade han aldrig fått det efter denna situation! Vi föll ju ner efter detta och vi ville verkligen få med oss alla poäng idag, kanske inte så snyggt men det handlar om poäng! Nu stundar två borta matcher (Angered och Vejby) innan vi är tillbaka på Vinåvallen mot Ytterby, förhoppningvis på gräs😄
Herrar
10 apr 2022
0kommentarer
Licenslappen
Hej! De spelare som fick med sig lappen om intyg för ungdomsregistrering får gärna ta med den lappen imorgon eller till matchen på onsdag. Vi behöver få in den så snart som möjligt tack. Trevlig lördagkväll! Mvh Ledarna
F-2011/12
9 apr 2022
0kommentarer
Påskpromenad
Hej På Långfredagen kl14-16.30 är det påskpromenad i Vinberg och då har F13 fått i uppdrag att vara påskkärringar och dela ut godispåsar. Vi ska försöka vara med under hela promenaden så meddela gärna vilka tider ni kan vara på plats eller om ni inte kan delta. Godispåsarna ska packas och det har vi tänkt göra efter träningen på måndag 18.30 i Stationshuset i Vinberg. Kommentera gärna här om ni kan ställa upp på måndag och om tjejerna kan vara med på fredag. Detta gäller i första hand F13 men vi är inte så många så om någon F14 vill ställa upp också så är det välkommet. /Ledarna
F-2013/14
9 apr 2022
5kommentarer
Visa fler nyheter