• Licenslapp

    Imorgon kommer barnen få med sig denna lappen om licensiering hem som ni behöver fylla i och skriva under. Föreningsnumret ni ska skriva är: 04410-15 Om ni har möjlighet att lämna den till mig redan innan helgen så är det bra, alternativt är att skriva på den redan imorgon när ni hämtar barnen. Absolut sista dagen som vi behöver få in den är nästa tisdag(på påsklovet) Hälsningar Sandra P-2012 4 apr 2022 0kommentarer
  • Vinbergs IF-IF Böljan 2-2 (1-0)

    Mål: 1-0 Rasmus (28 min) - 1-1 (62 min) - 2-1 Rasmus (78 min) - 2-2 (89 min) Ett genrep mot IF Böljan med lite blandade känslor efteråt, vi gör försäsongens bästa 1:a halvlek och sprang sönder Böljan fullständigt som blev statister! Positivt är att vi verkligen spelar fin fotboll på offensiv planhalva med fina kombinationer men herrejisses vi måste slipa till våra avslut för så här många chanser kommer vi inte får i serien! Hade effektiviteten varit bättre så hade 4-0 speglat matchbilden efter 45 min, det stod 1-0 i paus och inte helt oväntat så höjde sig Böljan rejält i andra och kunde kvittera två gånger om! Nu laddar vi om inför en ny träningsvecka som avslutas på söndag 10/4 13.00 med seriepremiär mot Stafsinge IF, notera att matchen kommer spelas på konstgräset! Herrar 3 apr 2022 0kommentarer
  • Säsongens uppdrag!

    Hej! I onsdags fick de spelare som var på träningen med sig en lapp hem (se bild) om de uppdrag vi i laget fått till oss att hjälpa till med under säsongen. De som inte fått lappen ännu kommer få den vid nästa tillfälle, men vi passar på att lägga den här också så att ni ser era aktuella datum. Samtidigt vill vi passa på att påminna om anmälan till matchen den 10 april, det är några som fortfarande inte svarat om de kan eller ej. Väl mött! /Ledarna F-2011/12 3 apr 2022 3kommentarer
  • Föräldramöte 6/4

    Äntligen kan vi bjuda in till ett ”riktigt” föräldramöte! Nästa onsdag (6/4), samtidigt som killarna tränar, träffas vi i stationshuset. Vi kommer informera om kommande säsong och allt roligt vi har framför oss . Det känns viktigt för oss att ni deltar så vi räknar med att det kommer minst en förälder per barn. Skulle ni inte kunna så hör av er! Vi ses på onsdag! Tränarna P-2013 2 apr 2022 2kommentarer
  • Match imon :-)

    Vi samlas 14:10 och byter om tillsammans, matchen börjar 15. Vi duschar efteråt och någon förälder får gärna erbjuda sig att tvätta kläderna. F-Juniorer 1 apr 2022 1kommentar
  • Bingolotter

    Hej! Idag på träningen kommer vi dela ut ett kuvert till grabbarna med 4 Bingolotter och 4 Sverigelotter till påskhelgen. Där följer med ett brev också med förklaring hur försäljningen fungerar. Att sälja är frivilligt men vi hoppas såklart att ni har möjlighet att göra detta! För er som inte kommer till träningen idag så delar vi ut även nästa vecka. Vill man så går det också att hämta upp dem på Bollagummans väg 1. Hör av er innan bara till Johanna, tel 0705-180614. Hoppas vi ses ikväll! Tränarna P-2013 30 mar 2022 0kommentarer
  • Sverige-Ireland

    Då är vi precis hemkomna efter att ha kollat på våra härliga tjejer i deras sista innebandy match. 14 av 20 tjejer spelar fotboll och innebandy tillsammans. 👏💚💙. Det börjar närma sig påsklovet och därmed landslagsmatch. Tisdagen den 12/4 kl 15 samlas vi på Hörngrensvägen 3c och gör i ordning oss för match samt fyller på magen. Vi har hyrt en stor buss som åker mot Gamla Ullevi vid 16 och åter vid Tröingebergskiosken ca 22. I bussen åker också Vinbergs F07 samt Böljans F07. Vi bokade dessa biljetter innan vi visste att vi blev F08/09 så Celis och Ella Andersson kommer sitta med 07:orna. Då vi nu bokat buss och inte behöver föräldrar som kör så får vi några biljetter över så resterande av 08:orna kan åka med 😀. Ut och njut i det härliga vädret Hälsningar Fredrik och Siv F-Juniorer 26 mar 2022 5kommentarer
  • Visa fler nyheter